Monday, December 21, 2009

Pelbagai ragam...

Coretan Pertama: 

Papa turun ke bawah. Tiba2 terbau sesuatu yang tidak menyenangkan. Terdetik di hati papa "Alamak ni mcm bau gas jek". Tak lain ni mesti ada org buat projek kt dapur ni...Adam dah pandai buka tombol dapur gas. Ni mesti Adam dah mati akal dah ni sebabnya mama baru jek kemas dapur. Alihkan peti ais supaya Adam tak lagi memanjat kabinet dapur. Nasib baik papa perasan. Kesudahannya terpaksalah cabut tombol dapur mama tu. Mcm cerita Mr. Bean pulak. Tapi Mr. Bean cabut tombol pintu.





Coretan Kedua:

Hari ni Twin ada appointment dengan speech therapist di PPUM. Selesai terapi, kami singgah lunch kat restoran nasi padang di Tmn Dato' Harun. Memang best giler. Ye lah tgh lapar kan. Selesai lunch, perut dh kenyang, balik rumah ler. Papa pun nk masuk kerja semula. On the way balik mama baru tersedar yang mama cuma ada sebelah saja sandal mama. Yang lagi sebelah mesti tertinggal masa nak naik keta kat restoran tadi. Phew... kenyang punya pasal, sandal sebelah tertinggal pun tak perasan. Dan seingat mama, ini bukan kali pertama buat mama. Sebabnya mama suka buka kasut/sandal waktu dalam kereta. Senang boleh bersia dalam kereta. Tak apalah sandal murah jek. Anggap ajelah jodoh dah tak ada.

Coretan ketiga:


Mama ni seorang yang rabun dan memakai cermin mata. Tapi di rumah pun mama selesa ber contact lens. Mudah. Lagi dengan anak2 yang lasak. Cuma bila nak masuk tidur baru mama tukar ke cermin mata. Sebelum tidur mama suka online. Tapi hari ni juga cermin mata mama dah patah dua. Siapa yang buat??? Ntah ler. Kakak kata Adam. biarlah dah nak patah kan nak buat mcmana.

2 Comments:

  1. mella said...
    mcm2 jer yg berlaku yer..
    mella pun rabun gak,, tapi smpi ke hari ni msh takut nk pki softlens:(
    IBU PUSPITA said...
    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...