Monday, June 7, 2010

Bersawang lagi blog...

Terlalu lama aku x update.... Sibuk sedikit ..... Tahun 2010 pun aku dah tak mengajar di tadika... Aku tak boleh beri komitmen sepenuhnya. Kesian pada guru-guru lain yang terpaksa cover kerja aku... Dah adat x pnh dok diam...

Kini setiap pagi aku mengajar rakan-rakan mama mengaji. Sementara menunggu twin balik dari sekolah aku mengajar seramai 7 orang makcik-makcik mengaji. Alhamdulillah... rezeki datang... Waktu petang mcm biasa ajar Fatimah ngaji.... Malam pulak ajar anak2 jiran mengaji... Dari x ada buat apa-apa, boleh aku berikan ilmu pada anak2 jiran,,, Alhamdulillah. Anak2 pun aku dpt berikan tumpuan.

Sekarang ni pun twin Sebulan 3 kali terapi. Aku pun nk tumpukan perhatian pada mereka. So far Alhamdulillah byk juga perubahan pada twin aku... Aku harapkan semoga Adam dan Alif dapat ke sekolah seperti budak biasa. Itu harapan ku.....

1 Comment:

  1. Unknown said...
    Strange "water hack" burns 2lbs overnight

    Well over 160,000 women and men are losing weight with a easy and secret "liquids hack" to burn 1-2 lbs every night in their sleep.

    It is very simple and works on anybody.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Grab a glass and fill it up with water half glass

    2) And then learn this weight loss hack

    you'll be 1-2 lbs thinner in the morning!

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...