Monday, May 26, 2008

OUR JOURNEY CONTINUE

25 Mei 2008
Dalam 10.00 pagi lepas breakfast lebih kurang.. kami satu family bertolak ke Kulim.....
Still menggunakan khidmat feri.. rileks sikit.....

Nama Feri kami PULAU RAWA














Angin atas feri ni memang best tapi ada melekit sikit.....

Dan kami menuju ke Ulu Mahang, Kulim, Kedah bagi memenuhi satu lagi undangan.....
Perjalanan merentasi ladang kelapa sawit......
Dan aku terperasankan sebuah rumah ladang yang sangat cantik... Rumah impian ku.....










Amacam cun x rumah ni???? best kan!!! Kalau dapat kawasan cam ni confirm aku akan buat style mcm ni.... Untuk menghabiskan masa2 tua bersama hubby aku... cheewaahhhhh!!!!!!!



Selepas kami selesai makan di rumah pengantin di Ulu Mahang... Aku singgah di Nasi Ayam Periuk Besar.... yang amat terkenal di Kulim... Beli nak bawak balik Shah Alam....

Comment: Okey ler tapi aku rasa lagi sedap kalau dapat makan sana.


Dan kami meneruskan perjalanan pulang... masih lagi mengikut jalan dalam.... tak ikut highway tau... Jadi kami melalui kawasan YB Zulkifli Nordin.... Menyusur jalan2 kampung yang dipenuhi dengan bendang padi yang menghijau.. ish aku nengok ada jek padi tu camana harga beras boleh naik???? *confius* Aku juga berpeluang melihat budak2 lompat mandi parit..... maklum ler tempat aku x der....




Singgah sat kat Teluk Intan nak tengok Menara Condong....






Selepas puas kami terus pulang ke rumah kami.... 9.00 malam baru sampai... tapi aku puas membawa keluargaku berjalan2....

1 Comment:

  1. Max J. Potter said...
    wah~! cantiknye gmbr!!!!! mane lg..??

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...