Saturday, January 24, 2009

KEMBAR KE SEKOLAH..

Setelah sebulan adam dan alif ke Tadika Priyah baru semalam 23/01/2009 dia duduk di kerusi dalam kelas mereka sendiri...
Minggu pertama suami aku terpaksa sekolah sekali dengan anak2 aku ni... Minggu kedua juga sama..... Aduh.. aku risau betul kalau principal tadika tu tolak anak2 aku.. tak sanggup amik mereka.. Macam2 hal berlaku dengan mereka yang masih belum boleh bercakap... kacau murid kelas lain, kacau guru2 lain sdg mengajar, permainkan principal tadika tu... Nasib baik principal seorang yang berpengalaman... Principal ni sanggup amik challenge ajar kembar aku.... Aku cukup berbangga dengan beliau Mrs Segaran (Tadika Priyah) dan terima kasih banyak2 dan aku amat menghargai kesabaran beliau dan guru2 lain kerana sbar dengan karenah kembar aku....

3 Comments:

  1. Anonymous said...
    Wah wah kali 3000!!

    the twins da ke tadika..

    mesti comel :)

    haha, suami akak kena dok tadika wit them first day..

    :D

    nk tgk kembar tuh..

    oh ye kak...nk sgt jenguk akak kt umah akak..but ..

    lupe jln la plak...(mmg hampeh ble nk ingat jln...)

    RINDU KAK INTAN N FAMILY!!!!!!

    SGT2!

    Dari Jasmine Rosli, budak TESL sem 6, yg slalu g cc Puteri.
    To Kak Intan, a dear friend, a big sis, a 'counselor' when in need and a COOL MOM to hangout with :)

    Salam
    Awan La Rêveuse said...
    haah, da kt Kuantan :)
    akhirnye!!

    my family alhamdulillah is doing ok..

    mama da gain weight skit...
    its good for her..coz she'll look too skinny if she doesnt..:)

    (^_^)b
    iMz said...
    dh besar kan anak kak intan ek..dh masuk tadika...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...