Thursday, June 5, 2008

MINYAK NAIK HARGA

Perghhhhh!!!!!!! minyak naik harga mencanak-canak... Aduss!! terasa sesangat... Rasa mcm nak naik basikal jek lepas ni......
So setelah membuat meeting tergempar bersama hubby aku..... Kami mengambil keputusan membuka kebun sayur2an di belakang rumah... So projek akan bermula hujung minggu ini.....
Aku tak pandai menanam.. tp hubby aku mmg pandai menanam..apa kata org tua2 tgn sejuk.... Aku lak kepakaran aku memasak je ler... mengikut tekak hubby aku......
Sebab tu aku suka cilok resepi kak jun
Juga resepi akak

Mekacih berbanyak ler........

4 Comments:

  1. imz said...
    adehh..terasa sgt...dhla umh imah jauh nk g kje..adehh..!!
    shopforshoppers said...
    Rajinnya nak berkebun, idea bagus tu sebenarnya, tapi tgn akak nie kalau sentuh pokok mau tak menjadi, mmg takde bakat nak berkebun kot..

    Dengar cerita harga minyak nak naik lagi, tatau betul ke tak..
    IdaShah said...
    intan,bagus lah tanam sayur jimat sket.
    Jun :) said...
    wahhh, projek bagus tu. tp ok tau..akak la ni pon dh try2 tanam sume bahan asas tuk masak..mmg jimat la..tp apsal la pegi paso, sama j blanje? hehe...brg asyik naik j....hikks!

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...