Sunday, April 27, 2008

Aku ni pnh menjadi peminat novel... Tapi skrg ni masih lg ada minat tu... Cuma x der masa nak baca.... Antara novel yang aku masih lg simpan dan membuat versi ulangan membaca...


Ini hasilan tulisan Liana Afiera Malik.....


Ini pula nukilan Elias Hj. Idris....

Aku masih simpan lg novel2 ni..... Lagi satu yang menjadi kesayangan aku.. Lagenda Budak Setan dan aku yakin mesti ramai yang pernah baca kan??? Mcm biasalah kawn pinjam terus simpan buat reta sendiri.. Mencik aku.... Masalahnya aku pun dah lupa aku bagi sapa pinjam...
Ermm... halal ler tu....

2 Comments:

  1. Jun :) said...
    yuhuuuuu,salammm..hehe. dh pindah rumah baru..nnti leh la wat kenduri doa selamat ..hikks!
    ~eiyra~ said...
    saya juge serik mahu kasi pinjam buku pada orang.. tak pulangkan tu satu hal la tapi lagi sakit hati bila tengok buku dah renyuk renyam.. geram sungguh!

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...